loading...
𝓣𝒆𝓪𝓶 𝓐𝓷𝓭𝓻𝓸𝓲𝓭
𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓸𝔂 بازدید : 71 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

Tango Messenger, Video & Calls v3.17.158950 – جدیدترین نسخه ی مسنجر پرطرفدار تانگو اندروید

Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video اندروید:

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند

توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه ی Tango Text, Voice, and Video می بایستی طرف مقابل شما نیز آن را برروی دیوایس خود نصب داشته باشد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی این برنامه ی کاربردی از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v3.17.158950: (نسخه ی جدید)

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Tango Text, Voice, and Video - تماس رایگان اندروید

 

 

𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓸𝔂 بازدید : 73 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages v5.2.3 – جدیدترین ورژن مسنجر معروف و پرطرفدار [لـایـن] برای اندروید – آپدیت جدید June 2015

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

برخی از امکانات برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

* کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی

* ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت

* قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی

* برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر

* امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت با دوستان خود

* دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

* شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات

* درا ابودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

اپلیکیشن پرطرفدار LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v5.2.3:

* بهبود ویژگی های اصلی و رفع مشکلات

 

LINE: Free Calls & Messages - تماس و پیامک رایگان اندروید

𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓸𝔂 بازدید : 94 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

آخرین نسخه ی بازی پرطرفدار ایرانی و زیبای Fruit Craft v1.5.3389 اندروید – درخواست جمعی از کاربران فارسروید
آپـدیـتـــــــــــ جـدیـد خـــرداد مــــــاه

تا به امروز بازی های مختلف آنلاینی را در سایت معرفی کرده بودیم که با استقبال بسیار خوب شما روبرو شد. همانطور که اطلاع دارید همه ی بازی های آنلاینی که منتشر می شوند به صورت انگلیسی هستند و اما امروز قصد معرفی یک بازی آنلاین فکری ایرانی با نام فروت کرفت (Fruit Craft) را داریم که در آن شما به عنوان بازیکن می بایستی خودتان را برای نبرد با سایر رقبا آماده کنید! یعنی هر بازیکن دارای کارت هایی با میوه ها و قدرت های مشخص می باشد و با آن ها می تواند با بقیه ی کاربران ایرانی و خارجی به جنگ بپردازد و ماموریت های مختلف بازی را پشت سر بگذارید! پس از پشت سر گذاشتن تعداد مشخصی از ماموریت ها، سطح شما ارتقا پیدا خواهد کرد و کارت هایی با قدرت های جدید را باز خواهید کرد.

حتما می دانید برای هیجان انگیز تر شدن این گونه بازی ها، نیاز به قابلیت ها و امکاناتی است که با ایجاد تفاوت بین حریفان از لحاظ قدرت، کاربر را مجبور به ادامه دادن کنند. اجازه دهید ببینیم آیا این خصوصیت را دارد یا خیر؟ قابلیت هایی نظیر ارتقای کاراکترها و دستاوردها (حالت combo) در این بازی به چشم میخورد ؛ همچنین تعداد کاراکترها و امکان انتخاب آن ها برحسب امتیاز بدست آمده از دیگر تکنیک هایی است که برای جذابیت بیشتر بازی فوق، به کار گرفته شده اند.

برخی از ویژگی های بازی ایرانی فروت کرفت (Fruit Craft) اندروید :

* رویارویی با بیش از ۲۰۰ شخصیت جدید و متنوع در مراحل مختلف بازی

* امکان متحد شدن با دیگر کاربران و ایجاد یک قبیله برای رقابت با دیگران

* امکان ارتقای کاراکترها و دستاوردها برای افزایش هیجان بازی

* دارا بودن سیستم امتیازدهی و رتبه بندی دقیق برای کاربران

* پشتیبانی از دو زبان پارسی و انگلیسی با قابلیت انتخاب توسط کاربر

* امکان برقراری ارتباط با دوستان قبیله از طریق چت کردن

* دارا بودن انواع میوه های مختلف و جذاب از جمله سیب، هلو و غیره

بازی Fruit Craft به صورت کاملا رایگان عرضه شده و آن را مخصوص تمام افرادی که دوست دارند یک بازی ایرانی آنلاین را در اندرویدفون خود تجربه کنند قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید …

توجه داشته باشید که : بازی فروت کرفت برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.5.3389:

* اضافه شدن ویزگی های جدید
* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

 

دانلود Fruit Craft - بازی ایرانی آنلاین فروت کرفت اندروید !

 

 

 

Fruit Craft - فروت کرفت

 

 

Fruit Craft - فروت کرفت

 

 

Fruit Craft - فروت کرفت

 

 

Fruit Craft - فروت کرفت

 


𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓸𝔂 بازدید : 60 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

راهنمای تصویری نصب بازار

به طور کلی برای نصب برنامه‌های اندرویدی شما نیاز به فایل نصب آن‌ها خواهید داشت که با پسوند apk شناخته می‌شوند. نصب بازار نیز مانند برنامه‌های دیگر صورت می‌گیرد و برای دسترسی به این فایل باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهید فایل را دانلود کنید بهتر است سری به تنظیمات دستگاه بزنید. برای دسترسی به تنظیمات راه‌های زیادی وجود دارد ولی راهی که در تمام دستگاه‌ها کاربرد دارد مراجعه به لیست تمام برنامه‌های خود و باز کردن برنامهٔ تنظیمات (Settings) است. در اینجا به قسمت امنیت (Security) رجوع کنید و تیک مربوط به نصب برنامه‌ها از منابع نا‌شناس (Unknown sources) را علامت بزنید. با علامت زدن این تیک ممکن است اخطاری مبنی بر خطرناک بودن این کار دریافت کنید که در رابطه با برنامه‌های بازار جای نگرانی نیست. چرا که برنامه‌های بازار همه توسط ما بررسی و سپس در بازار منتشر می‌شوند.

Security option in settings
Enable unknown sources

حال به این صفحه مراجعه کنید تا بتوانید بازار را دریافت کنید. بهتر است با دستگاه اندرویدی‌تان مراجعه بفرمایید چرا که کارتان راحت‌تر خواهد بود. اگر با رایانهٔ شخصی‌تان این فایل را دانلود کنید مجبور به انتقال آن با کابل یا هر روش دیگری به دستگاه خواهید بود. با کلیک بر روی دکمهٔ دریافت بازار ممکن است پیغام هشداری مبنی بر امکان خرابکاری برنامه مشاهده کنید که لازم است با کلیک روی دکمهٔ OK آن را نادیده بگیرید.

Ignore the tip

بعد از اتمام دانلود روی دستگاه اندرویدی، اعلانی (Notification) مربوط به اتمام دانلود مشاهده خواهید کرد. برای نصب بازار قسمت اعلان‌های اندروید را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه نمایش به پایین باز کنید و روی اعلان مربوطه کلیک کنید. اگر این اعلان را انکار کردید یا اصلاً دریافت نکردید سراغ برنامهٔ دانلودز (Downloads) بروید و از لیست دانلود‌شده‌ها این برنامه، بازار را انتخاب کنید.

Click on the notification
Find Bazaar in downloads

کار نصب برنامه با پرسشی مبنی بر اینکه برنامهٔ بازار با گرفتن دسترسی‌های زیر در دستگاه شما نصب خواهد شد شروع می‌شود. روی دکمهٔ نصب (Install) کلیک کنید تا بازار نصب شود. بعد از انجام این کار شما می‌توانید بازار را در لیست تمام برنامه‌های خود ببینید. در برخی از دستگاه‌ها ممکن است در هنگام نصب سؤال دیگری مبنی بر بررسی برنامه‌ها توسط گوگل پرسیده شود که برای امنیت بیشتر می‌توانید به این سؤال پاسخ مثبت دهید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که این کار به اتصال اینترنت نیاز دارد و هر از چند گاهی برنامه‌های شما توسط گوگل در رابطه با مسائل امنیتی بررسی خواهند شد.

The install permissions and dialogue

تبریک می‌گوییم. بازار با موفقیت روی دستگاه شما نصب شده است و می‌توانید از گشت و گذار در آن لذت ببرید! نیازی به یاد‌آوری نیست که برای استفاده از بازار باید روی دستگاه خود به اینترنت دسترسی داشته باشید.

حالا که برای اولین بار بازار را روی دستگاه خود نصب کردید می‌توانید به لیست مخصوص کاربران تازه در بازار رجوع کنید و از برنامه‌های ضروری هر دستگاه اندرویدی لذت ببرید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 10,736
  • بازدید کلی : 20,776